جامعه اسلامی مهندسین با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت به عمل آورد.

جامعه اسلامی مهندسین از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مهندسین در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

تصمیم جاودانه امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی در نامیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، احیاکننده روح مبارزه با ظلم در مسلمانان و نشان از عمق دوراندیشی آن رهبر فرزانه در ضرورت انسجام بخشی و وحدت آفرینی بین ملت های مسلمان است.

درحقیقت روز قدس نماد وحدت جهان اسلام ونقطه عزت وکرامت آن است. با این وصف،گرامیداشت این روز ماندگار ضرورتی دینی،عقلی و سیاسی است. قدس درحقیقت نماد اسلامیت قضیه فلسطین و مظهر مظلومیت سرزمینی است که همواره مورد طمع و آز استعمار در طول تاریخ بوده است.

ددمنشی‌های رژیم صهیونیستی در سرکوب و کشتار روز افزون کودکان و زنان و مردان بی دفاع که اقدامات غیرانسانی خود را تا ممانعت از ارسال مواد غذایی و دارویی برای مردم ستمدیده این سرزمین رسانده، جنگ تروریست های تکفیری و فتنه گری داعش، شرایط بسیار حساسی را برای منطقه رقم زده است و طراحی های خبیثانه رژیم صهیونیستی با پشتیبانی امریکا و اذنابش همراه با خرج دلارهای نفتی توسط سردمداران آل سعود و نوچه هایش همگی خبر از توطئه ای مخوف برای سرکوب مقاومت در منطقه دارد.

همچنین، بهره برداری این رژیم اشغالگر از جریان های تکفیری که به نام اسلام برای برهم زدن امنیت کشورهای اسلامی و فراموشی آرمان آزادی قدس شریف دست به جنایت می‌زنند، ضرورت هوشیاری هر چه بیشتر ملت‌های مسلمان در دفاع از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و غزه را گوشزد می کند.

جامعه اسلامی مهندسین ضمن لبیک مجدد به ندای ملکوتی امام راحل عظیم الشأن و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای، حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیستی اعلام نموده و  هر گونه مذاکره و سازش بدون در نظر گرفتن حقوق حقه ملت فلسطین را خیانت به آرمان ملت مسلمان و مقاوم فلسطین دانسته و آن را محکوم می کند و از تمامی اقشار خصوصا مهندسین متعهد و فرهیخته کشور دعوت می‌کند تا همگام با سایر مسلمانان جهان و اقشار ملت ایران در این راهپیمایی عظیم شرکت نمایند.

 

دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار