دادستان عمومی وانقلاب مرکز استان کرمان از کشف و توقیف بیش از چهارده هزار آمپول هروئین مایع ساخت کشور پاکستان قبل از ورود به استان کرمان خبر داد و گفت:دو نفر از اعضای این باند بین المللی مواد مخدر در کرمان دستگیر شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،دادخدا سالاری افزود : با ارزیابی اخبار ارسالی به پلیس مبنی بر اینکه قاچاقچیان مواد مخدر قصد ورود محموله بزرگ آمپول‌های حاوی مواد مخدر از کشور پاکستان به داخل کشور را دارند و مقابله با این اقدام مجرمانه در دستور کار دادستانی و مامورین انتظامی قرار گرفت.

این مقام قضائی اعلام کرد:ماموران پس از طی یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت موفق گردیدند کامیون حامل محوله مذکور را در ورودی شهرستان ریگان در شرق استان کرمان متوقف و از جاسازی داخل خودرو تعداد ۱۴ هزار و ۳۰۰ آمپول تمجیزک معروف به هروئین مایع کشف و توقیف نمائید.

سالاری با بیان اینکه نتیجه تحقیقات اولیه بیانگر آن است که هدف قاچاقچیان توزیع آمپول‌ها در داخل کشور بوده است، افزود: در این رابطه دو نفر متهم حامل مواد مخدر دستگیر و تحقیق از آنان جهت شناسایی سایر عوامل ارتکاب جرم ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار