باشگاه تراکتورسازی عقد قرارداد با سینا عشوری در روزهای آینده را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از اینکه متوجه شدند قادر به جذب سه بازیکن آزاد نیستند فعالیت خود را برای حفظ سینا عشوری آغاز کردند تا از این بازیکن در فصل بعد هم استفاده کنند. 

سینا عشوری فصل گذشته و در زمان مصدومیت از لیست تراکتورسازی خارج شد اما مسئولان تراکتورسازی بعد از ناکامی در جذب سه بازیکن آزاد  به دنبال حفظ عشوری هستند، براین اساس آنها طی نامه ای به فیفا خواهان صدور اجازه این نهاد اجرایی برای ماندن  عشوری در تیم خود شدند. 

تراکتورسازان مدعی هستند که سینا عشوری را از لیست خود خارج کردند تا بازیکنی جایگزین وی کنند اما به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نتوانستند این کار ار انجام بدهند، براین اساس به دنبال حفظ عشوری هستند و طی نامه ای به فیفا درخواست خود را برای ماندن عشوری  ارائه کردند. 

در حالی که گفته می شود جواب استعلام باشگاه تراکتورسازی در مورد حفظ سینا عشوری برای فصل بعد از سوی فیفا ارسال شده است  و این بازیکن در چند روز آینده قراردادش را با تراکتورسازی می بندد اما مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی این موضوع را تکذیب کرد. 

پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی  درباره این مطلب گفت: نامه فیفا هنوز به دستمان نرسیده است اما امیدواریم بتوانیم از سینا عشوری در فصل آینده استفاده کنیم. همچنین مسئول بررسی پرونده عشوری به معاون حقوقی باشگاه اعلام کرده که زمان بیشتری برای بررسی پرونده عشوری نیاز دارد و تکلیف این بازیکن چند روز آینده مشخص می شود. 

وی در ادامه عنوان کرد: سینا عشوری با تیم ما قرارداد دارد و بازیکن تیم ما محسوب می شود و لازم نیست با این بازیکن قرارداد ببندیم. براین اساس عقد قرارداد با عشوری صحت ندارد.

به هر حال باید دید فیفا به باشگاه تراکتورسازی اجازه حفظ عشوری را برای فصل آینده می دهد یا نه!

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار