زندانیان جرائم غیر عمد طبس جهت آزادی نیازمند 900 میلیون تومان اعتبار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛به نقل از روابط عمومی اداره زندان شهرستان طبس حسین حسین‌پور رئیس اداره زندان شهرستان طبس با اشاره به در پیش بودن جشن گلریزان مردمی در طبس گفت:طی سال جاری ۱۰ نفر از زندانیان جرایم مالی غیرعمد زندان طبس آزاد شدند که آزادی ۵ نفر از آنان با کمک ۲۵۰ میلیون تومانی ستاد دیه کشور انجام شده است.

وی افزود:هم‌ اکنون تعداد دیگری نیز به علت محکومیت‌های مالی غیرعمد در زندان طبس به‌ سر می‌برند که برای آزادی آنان به حدود 900 میلیون تومان نیاز است.

حسین حسین‌پور گفت:سومین جشن گلریزان مردمی با عنوان«باران مهربانی» ساعت 22 جمعه دوم تیر سال جاری در محل بوستان شهدای گمنام طبس برگزار می‌شود.

رئیس اداره زندان شهرستان طبس با اشاره به اینکه برای جشن «باران مهربانی» برنامه‌های شاد و مفرحی در نظر گرفته شده و یک هنرمند کشوری نیز در این جشن حضور خواهد داشت از عموم مردم  شهرستان طبس خواست تا در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد،در این جشن شرکت کنند.

وی افزود:علاقمندان همچنین می‌توانند از طریق شماره‌گیری*780*7777056# به ‌وسیله گوشی تلفن همراه نسبت به  واریز کمک‌های مالی خود برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیرعمد اقدام کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.