فریاد مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان، مقابله با استکبار و اشغالگری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

«سرزمین مقدس فلسطین در طول تاریخ، کانون پیامبران بزرگ خدا و خاستگاه نور توحید و خداپرستی بوده است، ولی بیش از ۶۰ سال است که جولانگاه رژیم جعلی و غاصبی است که تجاوز، اشغال و کودک کشی مرام و روش همیشگی آنان بوده است.

حضرت امام خمینی (ره) با ابتکار نام گذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به نام روز جهانی قدس، ظرفیت سازی جهان اسلام برای شکل گیری جبهه فراگیر ضد صهیونیستی و فراهم آوردن بستر‌های لازم برای محو غده سرطانی اسرائیل از صفحه روزگار را هدف قرار دادند.

امروز مثلث شوم آمریکا، صهیونیزم و سعودی در منطقه با حمایت از گروه‌های تکفیری انحراف جهان اسلام از مسئله فلسطین را دنبال می‌کند که با مقاومت اسلامی و بیداری ملت‌ها اضلاع سست و پوسیده آن فرو خواهد ریخت.

رژیم صهیونیستی امروز با حمایت و پشتیبانی از گروه‌های تکفیری در پی انحراف توجه مسلمانان به مسئله اصلی و درجه اول یعنی فلسطین است و امروز شاهد هستیم که امروز مرز‌های این رژیم خط قرمز گروه‌های تکفیری است.

روز قدس به فرموده معمار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) یک روز جهانى است، روزى نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است و امروز فریاد مسلمانان روزه دار در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر جهان مقابله با استکبار و اشغالگری است و خواسته امام بزرگوار ما مبنی بر به خاک مالیدن بینی مستکبرین فقط با مقاومت و اتحاد جهان اسلام تحقق می‌یابد.

سیاست راهبردی جمهوری اسلامی بر اساس قانون اساسی، منافع ملی، وجدان انسانی و مسئولیت دینی دفاع از فلسطین است و این آرمان را با هدایت‌های رهبری معظم انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی دنبال خواهیم کرد.

مردم ایران اسلامی با احساس غرور از عملیات به هنگام موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دشمنان امنیت و اقتدار این مرز و بوم، یک بار دیگر وحدت و همدلی و هوشیاری خود را با حضور همیشگی و انقلابی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به نمایش می‌گذارند.

اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری به همراه تشکل‌های مردمی، کانون مداحان، شورای هیئات مذهبی، اتحادیه مؤسسات و مراکز قرآنی مردمی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی، همه مردم را به حضور گسترده و انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت می‌کند.»

گفتنی است: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۱۱ صبح فردا جمعه ۲ تیرماه ۹۶ برابر با ۲۸ رمضان المبارک ۱۴۳۸ هجری قمری در ۱۷۳ نقطه استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار