نماینده زاهدان گفت: متأسفانه بسیاری از حکام جهان عرب به جای حمایت از مظلومان جهان اسلام، هم‌پیمان کشورهای مزدوری چون آمریکا و دست نشانده‌های آن شده‌اند.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس اظهار داشت: این روز یکی از یادگاران امام خمینی(ره) و مسئله اصلی جهان اسلام است.

وی با ابراز تأسف از حمایت حکام جهان عرب از تروریست‌ها و هم‌پیمان شدن با رژیم صهیونیستی گفت: متأسفانه بسیاری از حکام جهان عرب به جای حمایت از مظلومان جهان اسلام و فلسطین برپایی باشکوه روز قدس، هم‌پیمان کشورهای مزدوری چون آمریکا و دست نشانده‌های آن شده‌اند.

شهریاری با تأکید بر اینکه روز قدس امسال باید باشکوه‌تر و با عزت بیشتری برگزار شود، تصریح کرد:‌ مطابق با یکی از آیات قرآن سرانجام مستضعفین پیروی است و جایگاه اصلی خود را به دست می‌‌آورند و همان‌طور که امام (ره) فرموده بودند با نابودی اسرائیل غاصب، مردم فلسطین به حق و حقوقشان دست می‌یابند.

نماینده مردم زاهدان ضمن دعوت از ملت ایران برای برپایی باشکوه و یکپارچه روز قدس اظهار داشت: گروه‌های تروریستی چون داعش در اقصی نقاط دنیا اقداماتی انجام می‌دهند تا چهره خشنی از اسلام به جهان نشان دهند که لازم است ما این توطئه دشمن را خنثی کرده و به همه جهانیان ثابت کنیم که مسلمانان پیرو پیامبر رحمة للعالمین خود هستند و در جهت وحدت و یکپارچگی امت اسلامی حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار