مدیریت جهادکشاورزی نیشابور برای سومین سال متوالی موفّق به کسب رتبه اول ارتقاء بهره وری سازمانی در بین ۲۹ مدیریت سطح استان گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، محمد علی فرهمند راد معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: این طرح توسط مدیران و کارشناسان محترم ستادی سازمان جهادکشاورزی استان خراسان رضوی از زیرمجموعه واحد‌های شهرستانی در قالب ۱۲ واحد اجرایی و ۲ واحد پشتیبانی با استفاده از شاخص‌های متنوع و جامعی از مجموعه وظایف و ماموریت‌های تعریف شده در شهرستان‌ها (به تعداد ۹۲ شاخص) انجام شده است و در سه سطح تقسیم بندی می‌گردند.

وی افزود: اجرای این طرح باعث آگاهی مدیران محترم شهرستان‌ها از وضعیت واحد‌های تحت پوشش خود در مقایسه با سایر شهرستان‌های استان خواهد شد که با بررسی جزء به جزء نتایج آنالیز شده، خواهند توانست نسبت به تقویت و بازنگری عملکرد واحد‌های ضعیف‌تر و نیز تشویق واحد‌های موفّق اقدام نمایند.
معاون سازمان و مدیر جهادکشاورزی نیشابور گفت: شاخص‌های ۹۲ گانه تخصصی به دقّت مورد بررسی قرارگرفته و نسبت به رفع معایب احتمالی در عملکرد واحد‌های مربوطه و تشویق واحد‌های موفّق شهرستان اقدام می‌شود.

انتهای پیام//م. ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.