رئیس اداره مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهریه مدارس غیر دولتی استان بوشهر ابلاغ شده است.

ابلاغ شهریه مدارس غیر دولتی استان بوشهر به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا طراوت با بیان اینکه شهریه اعلام شده به سراسر استان شامل شهریه مصوب و فوق برنامه است و دریافت هرگونه وجه بیش از این مبالغ تحت هر عنوانی تخلف محسوب می‌شود، اظهار داشت: ملاک تعیین شهریه مدارس غیر دولتی بر اساس ۷ (هفت )شاخص الگوی تعیین شهریه است که این شاخص‌ها شامل دوره تحصیلی، سطح آموزش و پرورش، فعالیتهای فوق برنامه، فضا و تجهیزات مدرسه، تخصص و تجربیات معلمان و شرایط منطقه است. شهریه مصوب مدارس غیر دولتی در پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش درج شده است و مدیران مدارس نیز موظف به نصب نرخ شهریه مصوب به صورت پوستر درمعرض دید عموم، در مدارس هستند.

وی افزود: میزان فعالیت‌های فوق برنامه مدارس غیر دولتی ابتدایی حداکثر ۶ ساعت، متوسطه اول حداکثر ۸ ساعت، متوسطه دوم حداکثر ۷ ساعت و دوره پیش دانشگاهی حداکثر ۱۶ ساعت در نظر گرفته شده است.

طراوت با اشاره به مدارسی که تاکنون موفق به تعیین شهریه از طریق سیستم نشده اند، تصریح کرد: حداکثر تا پایان هفته فرصت دارند که به سامانه تعیین شهریه مراجعه و نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند و در صورتی که مؤسسین از طریق این سامانه اقدام نکنند شهریه آن‌ها مطابق سال گذشته محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام/ ث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.