سید حامد حسینی از ساخت مجموعه‌ای ترکیبی برای گروه اجتماعی شبکه سه سیما خبر داد.

مجموعه‌ای شاد با محوریت جوانان ایرانی ساخته می‌شودسید حامد حسینی تهیه‌کننده و کارگردان در خصوص جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: مجموعه‌ای ترکیبی اجتماعی با نام «نون جوونی» را برای گروه اجتماعی شبکه سه خواهیم ساخت که متشکل از هشت آیتم تلفیقی، نمایشی و مستند خواهد بود.

وی افزود: این اثر در 54 قسمت 40 دقیقه‌ای ساخته می شود که هر برنامه یک موضوع مشخص دارد و حول محور جوانان و اوایل جوانی خواهد بود. امیدوارم مخاطبان بخصوص جوان‌ها ارتباط صمیمی و دوستانه ای با آن برقرار کنند.

تهیه‌کننده «سرو زیر آب» ادامه داد: این برنامه توصیه‌ای نیست؛ بلکه رفاقتی و دوستانه به جوان‌ها می پردازد و نگاه بالا به پایین ندارد و هم‌سطح این قشر مهم از جامعه است. 

این کارگردان اظهار داشت: این برنامه شاد است اما کمدی نیست و برای آیتم مستند آن ایرانگردی کاملی صورت می گیرد و قومیت های مختلفی را نشان می دهد که جوان ها در راس آن قرار دارند.

 حسینی خاطرنشان کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر را خودم عهده‌دار هستم و یک تیم نویسندگی کار تحقیق، پژوهش و نگارش آن را در دست دارد.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار