اردبیل؛

سالمندان استان اردبیل کارت منزلت دریافت می کنند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: کارت منزلت به افراد بالای 60 سال جهت برخورداری از برخی خدمات و امتیازات اجتماعی صادر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ناصر نصیری در جلسه شورای ساماندهی سالمندان استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: در این طرح کارت منزلت به افراد بالای 60 سال جهت برخورداری از برخی خدمات و امتیازات اجتماعی صادر می شود.

وی با تاکید بر همکاری دستگاه ها در ارائه خدمات تعریف شده در کارت منزلت، احترام به بزرگترها و تقویت فرهنگ تکریم سالمندان و افراد کم توان جسمی در اماکن عمومی افزود: نهادینه شدن حفظ کرامت سالمندان ترویج اخلاق اجتماعی است و رسانه ها بویژه صداوسیما نقش بسیار مهمی در این زمینه دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به مصوبه جلسه قبلی شورای ساماندهی سالمندان استان اردبیل در خصوص احداث خانه امید ویژه سالمندان، از عدم اختصاص زمین توسط شهرداری اردبیل به رغم تامین اعتبار لازم از سوی سازمان بازنشستگی کشور گلایه کرد و خواستار واگذاری زمین مورد نیاز در اسرع وقت شد. 

نصیری بر اهتمام دستگاه ها جهت تحقق مصوبات شورای ساماندهی سالمندان تاکید کرد و گفت:سایت سالمندان در ماه های آینده در استان ایجاد می شود.

وی به موضوع ایجاد پارک ویژه سالمندان در استان اردبیل نیز اشاره کرد وگفت: تا زمان تحقق این مصوبه، شهرداران استان نسبت به ایجاد قسمتی ویژه سالمندان در پارک های شهر و تجهیز آن به برخی امکانات اولیه مورد نیاز سالمندان اقدام کنند تا سالمندان از امکانات فرهنگی ورزشی بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.