بررسی مسئله لو رفتن سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان با همکاری پلیس فتا

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: بحث لو رفتن سوالات امتحان نهایی سوم دبیرستان با همکاری پلیس فتا در حال بررسی است.

بررسی مسئله لو رفتن سوالات با همکاری پلیس فتابه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالرسول عمادی رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش درباره لو رفتن سوالات امتحانات نهایی پایه سوم دبیرستان، اظهار کرد: ما گزارش رسمی درباره لو رفتن سوالات امتحانات نهایی نداریم، ولی تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده می‌شود یکی از کسانی که اقدام به توزیع سوالات ادبیات فارسی کرده بازداشت شده است، تصریح کرد: این فرد چند دقیقه قبل از آزمون، سوال را در فضای مجازی ارسال کرده بود و زمان برای استفاده کسی هم نبوده است.

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: ظاهرا دقایقی قبل از آزمون سئوالات را توزیع کرده اند و گزارش مستندی از سوی مرجعی رسمی در دست نیست.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۰۴ تير ۱۳۹۶
خيليا نه تنها فقط يك درس بلكه بيشتر سوالات را داشتن
Iran (Islamic Republic of)
ساسان شمالی
۱۰:۵۴ ۰۳ تير ۱۳۹۶
پسرمن همش میگفت بچه های مدرسه سلام سوالات را دارند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۰:۵۵ ۰۱ تير ۱۳۹۶
از مرکز سنجش به خاطر اقداماتش باید از طریق مراجع قضایی شکایت کرد وقتی که نمی تونید امنیت امتحانات نهایی ای که بسیاری شب و روز چشمان را از کتابشان برنداشتن ولی عده ای که اغلب آنان نیز تقصیری ندارند سوالات را قبل از امتحانات مطالعه می کنند برقرار کنید.
آخرین اخبار