مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت:آثار شهدا بخش مهمی از هویت ایران اسلامی است و نگهداشت و انتقال باید به‌صورت جدی انجام شود.

دفاع مقدس مهم‌ترین بخش تاریخ ایران اسلامی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سلیمان رستمیان  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: نگهداشت و انتقال آثار شهدا باید به‌صورت جدی انجام شود تا این امانت بزرگ به دست آیندگان برسد، نسل امروز در جامعه، پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، ایثار و گذشت خانواده‌های شهدا و ایثارگران را دیده‌اند اما اگر تلاشی برای انتقال آثار شهدا نکنیم در آینده به فراموشی سپرده خواهد شد و خوشبختانه در دوران دفاع مقدس بیشترین آمار از اسناد شهدا، خاطره و تصاویر ثبت و ضبط‌ شده است.

رستمیان  افزود: باید آثار شهدا را جمع‌آوری کنیم تا نسل‌های آینده از وقایع و اتفاقات گذشته میهن اسلامی اطلاع کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: جمع‌آوری اسناد شهدا، سرمایه‌گذاری برای آیندگان است و اولین وظیفه همه ما این است تا دیر نشده تلاش کنیم آثار حماسه بزرگ و بی‌نظیر تاریخ ایران را با رسم امانت‌داری، جمع‌آوری و دربسته بندی و در یک قالب زیبا به نسل آینده انتقال دهیم.

انتهای پیام/با

آثار شهدا بخش مهمی از هویت ایران اسلامی را شکل می‌دهد

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.