رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: با اجرای برنامه‌های تدوین شده در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری تا پایان سال 150 فرصت شغلی در استان ایجاد می شود.

ایجاد 150 فرصت شغلی در استان تهران/ نرخ بیکاری در سطح استان 12 درصد استبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛  نعمت الله ترکی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به ایجاد 150 فرصت شغلی در استان تهران در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نرخ بیکاری در سطح استان 12 درصد است و تا پایان سال 96، یکصد هزار شغل در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری ایجاد خواهد شد.

 
ترکی تصریح کرد: با اجرای برنامه‌های تدوین شده در حوزه کشاورزی، صنعت و گردشگری تا پایان سال 150 فرصت شغلی در استان ایجاد خواهد شد. 

ترکی در ادامه گفت: 250 پروژه در سال 95 در زمینه کشاورزی، صنعت و توسعه روستایی در بخش‌های مختلف امور زیربنایی در سطح استان تهران اجرا شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران گفت: در حوزه کشاورزی، کشت زعفران برای نخستین بار در غرب استان تهران انجام و 200 هکتار زمین برای کشت محصولات گلخانه ای در نظر گرفته شد.

وی افزود: در حوزه صنعت، اقدامات مناسبی برای شناسایی واحدهای نیمه فعال انجام و برای پرداخت تسهیلات 3 هزار میلیارد تومانی، سرمایه گذاری شد.


ترکی گفت: در سال جاری نیز این برنامه در راستای حمایت از واحدهای نیمه فعال اجرایی خواهد شد تا عرصه تولید و اشتغال در راستای حمایت از تولید ملی شکوفا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار