نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس گفت:سپاه پاسداران به تلافی عملیات تروریستی تهران، عملیات موشکی "لیله القدر " را بر علیه مواضع تروریستی داعش با موفقیت انجام داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ کاظمی رییس مجمع نمایندگان استان لرستان ،با اشاره به اقدام غرورآفرین و مسرت بخش موشکی سپاه پاسداران گفت:سپاه پاسداران با حمله موشکی به مواضع داعش نشان داد که از مخالفان سرسخت تروریست و گروه های تکفیری صهیونیستی داعش می باشد.
وی گفت:عملیات شب گذشته سپاه لرزه به خانه عنکبوتی مستکبرین به خصوص آمریکایی ها،آل سعود و رژیم صهیونیستی انداخت.

نماینده مردم پلدختر و معمولان در مجلس با اشاره به حوادث تروریستی تهران توسط داعش گفت: اقدام تروریستی مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام ره یک هفته پس از جلسه مشترک دولت امریکا با سران یکی از دولت مرتجع منطقه در تهران توسط گروهک تکفیری صهیونیستی داعش رخ داد.

کاظمی گفت :ایران همیشه در راستای حمایت از مظلوم و ملت های مسلمان مستضعف واکنش های آگاهانه خوبی نشان می دهد که این خود امروز در دنیا به عنوان فرهنگ مقاومت در حال ترویج است.

وی افزود: سپاه پاسداران با عملیات مقتدرانه ای که انجام داد به دشمنان نظام نشان داد پاسخ ترقه بازی فقط با قیام موشکی می توان داد.

رئیس مجمع نمایندگان لرستان گفت: گروه های تروریستی وداعشی باید بدانند که پایشان را نباید از گلیم خود درازتر کنند.


کاظمی افزود:و در این راستا با لبیک گفتن به رهبر انقلاب،سیلی محکم تر دیگری را به صورت سیلی خورده ترئوریست ها خواهیم زد.


وی با بیان اینکه امنیت نعمت الهی که ملت ایران باید سپاسگزار آن باشیم گفت:سپاه پاسداران با تبعیت از فرامین فرمانده معظم کل قوا توانست اقتدار و صلابت ملت ایران را بار دیگر پس از هشت سال دفاع مقدس به دنیا نشان دهد.

انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار