چهار متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس شهرستان نطنز به دام افتادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان، چهار متخلف شکار و صید در منطقه حفاظت شده کرکس شهرستان نطنز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

بنا به گزارش واصله از از دوستداران حیات وحش مبنی بر حضور چهار نفر متخلف شکار و صید به همراه یک قبضه اسلحه جنگی در منطقه حفاظت شده کرکس به محل اعزام و پس از شناسایی محل موفق شدند با همکاری پرسنل نیروی انتظامی شهرستان چهار نفر متخلف شکار و صید را دستگیر نموده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

پس از بازرسی از خودرو متخلفین شکار و صید یک قبضه اسلحه جنگی سمینوف و یک عدد خشاب به همراه ۸ تیر فشنگ جنگی در داخل آن و ادوات شکار شامل دو عدد دوربین دو چشمی و یک عدد چاقو را کشف و ضبط کنند.

منطقه حفاظت شده کرکس نطنز با ۱۱۴ هزار هکتار وسعت یکی از زیباترین و بکرترین مناطق حیات وحش استان اصفهان است که از گونه های جانوری مختلفی برخوردار است.و انواع جانوران وحشی اعم از خزندگان، پرندگان و پستاندارانی نظیر کل و بز، قوچ و میش وحشی، آهو، گراز (خوک وحشی )، گرگ، شغال، روباه، کفتار، گربه وحشی، پلنگ، تشی، پایکا و غیره در منطفه حفاظت شده کرکس وجود دارد.

طبق قوانین مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیر مجار حمل و نگهداری اسلحه غیر مجاز و جنگی جرم محسوب شده و مستوجب مجازات است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.