۵ بازیکن فارسی به بازی های انتخابی تیم ملی پاکت بیلیارد دعوت شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی هیات بولینگ بیلیارد و بولس استان فارس اعلام کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی پاکت بیلیارد ایران در شیراز برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، تیم ملی پاکت بیلیارد ایران خود را برای حضور در مسابقات داخل سالن آسیایی که هر ۴ سال یک بار در یکی از کشور‌های این قاره برگزار می‌شود آماده می‌کند.

بر این اساس، این مسابقات زیر نظر کمیته ملی المپیک است و در سال ۲۰۱۳ در کره جنوبی برگزار شد.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، بازی‌های انتخابی تیم ملی پاکت بیلیارد از دوازدهم تا پانزدهم تیرماه سال جاری بین هشت نفر اول رنکینگ کشوری برگزار می‌شود.

این گزارش حاکی است، پنج نفر از هشت نفر دعوت شده به این مسابقه استان فارسی هستند که در نهایت ۴ نفر به تیم ملی دعوت می‌شوند.

بر این اساس، محمدعلی پردل، مهدی راسخی، علی رضا وهاب، معین خدری و محمدراستی نفرات استان فارس در این مسابقه انتخابی خواهند بود.

بر اساس اعلام این روابط عمومی، آرمین محمودی (کردستان)، تختی زرعکانی (تهران) و حسن زارعتگر (بوشهر) در این مسابقات در کنار پنج بیلیارد باز فارسی مقابل همه قرار می‌گیرند.

گفتنی است، در آخرین رنکینگ منتشر شده از سوی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس ایران هفده نفر از سی نفر نخست از ورزشکاران این رشته فارسی هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.