فلورنتینو پرس،رئیس باشگاه رئال مادرید تا سال 2021 در سمت خود باقی ماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از این که هیچ فردی برای شرکت در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید اعلام آمادگی نکرد،مشخص شد که فلورنتینو پرز رئیس فعلی این باشگاه 4 سال دیگر ریاست پرافتخارترین باشگاه اروپا را در دست خواهد داشت.


باشگاه رئال مادرید امروز اعلام کرد پرس 70 ساله که برای اولین بار سال 2000 رئیس این باشگاه شد،برای انتخابات هیچ رقیبی نداشت.
او تا سال 2006 رئیس باشگاه بود اما تصمیم به استعفا گرفت و راه را برای ورود رامون کالدرون هموار کرد. پرس سال 2009 دوباره در انتخابات ریاست باشگاه رئال مادرید شرکت و دومین دوره ریاستش را در این باشگاه آغاز کرد که تا به امروز ادامه داشته است.

رئال در این مدت موفقیت های بزرگی داشته است که آخرین آن کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017-2016 بود که این سومین قهرمانی کهکشانی ها در 4 فصل اخیر به حساب می آید.


علاوه بر این،فصل گذشته شاگردان زیدان به اولین قهرمانی خود پس از سال 2012 دست یافتند.
پرز که در دوران ریاست خود جمعی از ستارگان فوتبال مانند زیدان،بکام و رونالدو را به رئال آورد تصمیم دارد با خرید امباپه ستاره موناکو به همان روند ادامه دهد،البته در حال حاضر مهمترین ماموریت او ممانعت از جدایی رونالدو است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار