شکار لحظه‌ای ناب از دختر خردسال شهید مدافع حرم، که سوژه لنز دوربین عکاسان مراسم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ 15 آدرماه سال 94 بود که پیکر شهید میثم نجفی، در زادگاهش ورامین تشییع شد. این مدافع سرافزار میهن، طی یک عملیات مستشاری، در شهر حلب سوریه زخمی و پس از چند روز تحمل جراحات به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

جوان 27 ساله‌ ‌ای که تنها چند روز تا در آغوش گرفتن فرزندش باقی نمانده بود اما گویا او برای دیدن فرزند دیگر نیازی به چشم مادی نداشت، تنها 17 روز پس از شهادت این مدافع استوار حرم، حلمای زیبای او متولد شد. حلمایی که هر چند حضور  پدر را در عکس‌های به جا مانده از او و مزار مقدسش می‌چشد اما مرام پدر و رشادت‌های بزرگ منشانه او هر لحظه در وجودش  رشد یافته و پرورش پیدا می‌کند.

روز گذشته، حلمای خردسال به همراه جمعی دیگر از خانواده های معظم شهدا، مهمان رهبر انقلاب شده و در مراسمی آکنده از یاد و نام شهدای بزرگوار، بار دیگر رشادت‌های پدران بزرگوارشان را ستودند.

 تصویر زیر، لحظه‌ای ناب از حضور حلما نجفی در این مراسم است. حلما در آغوش مادر آرام گرفته و در دستانش تصویری کوچک اما با عظمت از پدر است، گویی خانواده 3 نفره آنها  بار در کنار هم گرم گرفته‌اند.

مدافع حرم

 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار