مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال در صورت ماندن در جمع آبی ها باعث قرار گرفتن مگویان در لیست خروج این تیم می شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رابسون جانواریو مدافع فصل گذشته آبی ها که به صورت قرضی از تیم فوتبال باهایا به استقلال پیوست، حدود 3 ماه و نیم دیگر با این باشگاه برزیلی قرارداد دارد و در همین راستا مدیران استقلال به دنبال اخذ  رضایت نامه این بازیکن برای حضور در تیمشان هستند.

علیرضا منصوریان نیز تمایل دارد رابسون جانواریو را در تیمش حفظ کند و مسئولان باشگاه استقلال هم برای دریافت رضایت نامه این بازیکن در حال مذاکره هستند. اگر این بازیکن بتواند رضایتنامه‌اش را از باشگاه باهیای برزیل دریافت کند، خیال منصوریان بابت خط دفاعی راحت خواهد شد. این درحالی است که سیدمجید حسینی قراردادش را تمدید کرده و پژمان منتظری هم به احتمال فراوان به استقلال می‌آید.

به این ترتیب با حضور قطعی رابسون در استقلال، مگویان در لیست خروج جای می گیرد و از طرفی مدافع ارمنی آبی ها هم برای استقلال شرط گذاشته که طلب‌های مربوط به چند سال اخیر را به‌صورت نقد می‌خواهد.

این بازیکن با اجازه ای که از سوی منصوریان صادر شده در تمرینات شرکت نمی کند.

گفتنی است که مگویان در حال حاضر با پیشنهاد جدی ذوب‌آهن مواجه است و اگر در استقلال نماند احتمالاً راهی این تیم اصفهانی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار