وضعیت نقل و انتقالات تابستانی منصوریان

مدیران استقلال تا به اینجای نقل و انتقالات با جذب و تمدید برخی بازیکنان به دنبال دیگر گزینه‌های مد نظر منصوریان هستند.

وضعیت نقل و انتقالات تابستانی منصوریان/ورود و خروج آبی هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،مدیران باشگاه استقلال طبق خواسته منصوریان تا به اینجای نقل و انتقالات تابستانی توانسته اند بازیکنان مد نظر سرمربی تیم را جذب کنند.

در همین راستا در حال حاضر بازیکنانی همچون مهدی رحمتی، حسین حسینی، خسرو حیدری، فرشید باقری، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، مگویان، محسن کریمی با استقلال قرارداد دارند.

از طرفی استقلال در نقل و انتقالات توانست قرارداد جابر انصاری، مجید حسینی، نورافکن و روزبه چشمی را نیز تمدید کند.

آبی‌ها در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد امید ابراهیمی، رابسون جان واریو و پاوانی هستند و در تلاش برای عقد قرارداد با پژمان منتظری، رامین رضاییان و البته سرور جپاروف و اگر این اتفاق رخ دهد به طور حتم بازیکنانی همچون وریا غفوری، یعقوب کریمی، بهنام برزای و مگویان در این تیم نخواهد بود.

به این ترتیب استقلال جدا از جذب منتظری، جپاروف و تمدید قرارداد ابراهیمی به نظر به دنبال جذب مدافعان دیگر نیز باشد.

پادوانی:در حال مذاکره

رابسون:در حال نامه نگاری با باشگاه باهیا برزیل برای دریافت رضایت نامه

یعقوب کریمی:اگر خروج قرار نگیرد مذاکره می‌شود

وریا غفوری:اگر بازیکن در این پست جذب شود خروج در غیر این صورت ماندنی است

بازیکنان ورودی جدید: داریوش شجاعیان، روزبه چشمی، حسین حیدری، فردین نجفی، مهدی قائدی، حسن بیت سعید و سجاد شهباززاده با استقلال قرارداد امضا کرده اند.

بازیکنان خروجی: طا‌ها شریعتی، علیرضا سیار، کاوه رضایی، میعاد یزدانی و کنعانی زادگان رسما از جمع آبی پوشان پایتخت جدا شدند و بازیکنانی نظیر یعقوب کریمی، هرایر مگویان، وریا غفوری و بهنام برزای هم گفته می‌شود در لیست مازاد این تیم تهرانی قرار دارند.

با این تفاسیر می‌توان استقلال برای جذب هر بازیکن باید بازیکن از لیست خارج کند تا در نقل و انتقالات جای خالی برای جذب داشته باشد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار