جانشین انتظامی استان ایلام گفت: برای اینکه یک محیط اجتماعی سالم داشته باشیم بایستی نظم و انضباط را در تمامی ابعاد سرلوحه کار خود قرار دهیم.

یکی از حوزه‌های سرنوشت‌ساز در جامعه، نظم و انضباط ترافیکی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سرهنگ حسن کاظمی جانشین انتظامی استان ایلام ظهر روز دوشنبه در آیین افتتاح شهرک ترافیکی پلیس راهور به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت:یکی از حوزه‌های سرنوشت‌ساز در جامعه، نظم و انضباط ترافیکی است که اگر کاربران، قوانین و مقررات را رعایت نکنند در چرخه آن خلل ایجاد می شود.

کاظمی افزود: سالیانه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات توسط کاربران ترافیکی شاهد آمار بالایی در تصادفات هستیم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی به منظور مشارکت دادن عموم مردم و پیشگیری از آسیب های جاده ای ، مشارکت دادن کودکان و نوجوانان را در قالب همیار پلیس در دستور کار خود قرار داده است ، به نحوی که امروز در هر خانواده یک پلیس کوچک قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی آموزش داده شده را به اولیای خود گوشزد می‌کنند.

جانشین انتظامی استان ایلام در پایان گفت : با همت مسئولان و پشتوانه دستگاه های ذیربط امسال در ۶ ماهه اول بیش از ۷۰ درصد کاهش تصادفات فوتی داشتیم و در حوزه تصادفات جرحی نیز آمار مطلوبی در کشور داریم.

 

انتهای پیام/با

کاهش ۷۰ درصدی تصادفات فوتی در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.