حمایت رئیس لالیگا از رونالدو؛ کریستیانو بی گناه است

رئیس سازمان لیگ دسته برتر فوتبال اسپانیا،لالیگا، از ستاره رئال مادرید در موضوع اتهام فرار مالیاتی حمایت کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛کریستیانو رونالدو ،ستاره پرتغالی رئال مادرید از سوی دادستان جنایی مادرید به پرداخت نکردن 14.7 میلیون یورو مالیات متهم شده است، اما خاویر تباس رئیس لالیگا، با حمایت از این بازیکن او را بی گناه دانست.

ادعا شده است که رونالدو از سال 2011 تا 2014 چهار با مرتکب این جرم شده است و درآمد حاصل از حق تصویر خود را از خزانه داری اسپانیا مخفی کرده است که این امر در این کشور به معنی نقض "داوطلبانه و آگاهانه" تعهدات مالیاتی تلقی می شود.

 گزارش ها حاکی از این است که این بازیکن 32 ساله به سران باشگاه رئال مادرید اعلام کرده است که به دلیل بروز این حوادث ناخوشایند مادرید را ترک خواهد کرد.

با این حال، رونالدو مورد حمایت خاویر تباس قرار گرفته است.
تباس طی گفتگویی عنوان کرده است: "با توجه به شناختی که از فضای موجود و محیط حرفه ای دارم، هیچ شکی ندارم که کریستیانو بی گناه است.

"ما در زمانی زندگی می کنیم که با هر گونه اخبار مربوط به خزانه داری اسپانیا جنایی برخورد می شود. با توجه به آنچه که خوانده ام، متقاعد شده ام که هیچ جرمی وجود ندارد. "

تباس همچنین اذعان کرد که اگر رونالدو تصمیم بگیرد مادرید را ترک کند، لالیگا متضرر می شود.برنده چهار توپ طلای برنده نقش و حضور پر رنگی در لالیگا دارد.
وی افزود: رفتن رونالدو به رشد بین المللی لیگ اسپانیا حتی آسیب بیشتری می زند. این امر(رفتن رونالدو) ضرر بزرگی برای ما است، خسارتی جبران ناپذیر است. "
رونالدو فصل گذشته، در 46 بازی 42 گل برای مادرید زد و تعداد گل های زده ود برای این تیم را به بیش از 400 گل رساند.

منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن، بزرگترین باشگاه هایی هستند که در حال حاضر اوضاع رونالدو را در سانتیاگو برنابئو به دقت زیر نظر دارند.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار