رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور بر لزوم تجهیز فضاهای آموزشی در اختیار دانش آموزان اسثنایی در راستای توانمندن سازی این دانش آموزان تاکید کرد.

مجید قدمی رئیس آموزش و پرورش استثنایی کشور درگفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ بر لزوم تجهیز فضاهای آموزشی در اختیار دانش آموزان اسثنایی در راستای توانمندن سازی این دانش آموزان تاکید کرد.

قدمی صبح امروز در همایش مدیران مراکز استثنایی استان یزد با اشاره به اینکه دانش آموزان مدارس استثنایی باید توانمند شوند و مهارتهای لازم را فرا بگیرند، اظهار داشت: مدرسه باید محلی برای تمرین توانمندسازی دانش آموزان استثنایی باشد.

وی عنوان کرد: مدرسه محوری در مدارس استثنائی یک پروژه موفق جهانی است که باید ظرفیت های آن ایجاد شود زیرا دانش آموزان استثنائی دارای ظرفیت ها و ویژگی های خاصی هستند که باید توسط اولیا و مربیان مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه عارفی مدیر کل نوسازی مدارس یزد ضمن خیر مقدم حضور دکتر قدمی و هیئت همراه گزارشی از عملکرد اداره کل نوسازی مدارس استان یزد در حوزه مدارس استثنایی استان ارائه نمود و توسعه و تجهیز مدارس استثنایی را از اولویت های کاری خود بر شمرد.

عارفی با بیان اینکه تامین نیازهای تجهیزاتی و آموزشی و توسعه مدارس مورد توجه این سازمان قرار دارد تصریح کرد: در راستای ارائه خدمات به دانش‌آموزان استثنایی استان در سال جاری برای تامین تجهیزات حمایتی این دانش‌آموزان نگاهی ویژه خواهد شد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.