جمعی از هنرمندان شرکت‌ کننده در سی‌ امین جشنواره فیلم ‌های کودکان و نوجوانان حملات تروریستی هفته گذشته در تهران را محکوم کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان وبه نقل از ستاد اطلاع‌رسانی سی ‌امین جشنواره بین‌ المللی فیلم ‌های کودکان و نوجوانان، جمعی از هنرمندان شرکت ‌کننده در این جشنواره از کشورهای آلمان، ایالات متحده آمریکا، چین، فرانسه، نروژ و هلند
با ارسال پیام ‌هایی به دبیرخانه جشنواره، اقدامات تروریستی کور و خصمانه هفته گذشته در ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی (ره) ضمن محکوم کردن این اقدام های تروریستی، مراتب همدردی خود را با ملت ایران و افراد داغدیده این دو حادثه تروریستی اعلام کردند.
اسامی این هنرمندان و بخشی از پیام های آنها به شرح زیر است:

* ' رامونا سِر ' پخش کننده فیلم (معجزه کوهستان) از کشور آلمان: « آن چیز که در اخبار درباره حوادث تروریستی تهران شنیدیم، فاجعه آمیز و دردناک است . آرزوی امنیت برای مردم ایران دارم » .

* ' کوین اریکسون ' کارگردان فیلم (گام بعد) از کشور آیالات متحده آمریکا: « اخبار تهران بسیار من را ناراحت کرد و امیدوارم دیگر از این اخبار نشنوم.»

* ' سانتور جیال ' تهیه کننده فیلم ( رودخانه ) از کشور چین: « اخبار بدی شنیدم. دوباره ترور... باشما و مردمتان ابراز همدردی می کنم».

* ' پِدِر همدل ' کاگردان فیلم (خاکستری کوچیکه پر سر و صدا) از کشور نروژ: « حملات تهران دلخراش کننده بود. برای قربانیان متأسف شدم.»

  • ' نیکول ون کیلِسدونک ' کارگردان فیلم (روزی که پدرم شاخ و برگ در آورد) از کشور هلند: « در ترور، هیچ افتخاری نیست. برای این حوادث وحشتناک متاسفم.»
    سی ‌امین جشنواره بین‌ المللی فیلم ‌های کودکان و نوجوانان از 9 تا 15 تیر در اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار