همزمان با ماه مبارک رمضان سبد کالای اساسی سپاه فجر در بین تعدادی از خانواده‌های محروم استان فارس توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سیدهاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه خودسازی معنوی و یاری محرومان است، گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان سبد کالای اساسی سپاه فجر در بین تعدادی از خانواده‌های محروم استان فارس توزیع می‌شود.


غیاثی با بیان اینکه سبد کالای رمضان سپاه فجر شامل اقلام غذایی مورد نیاز و مایحتاج روزانه خانواده‌هاست، افزود: اجرای این طرح از سوی سپاه فجر با هدف حمایت از اقشار محروم و کم‌درآمد، الگوسازی و ترویج فرهنگ یاری محرومان در جامعه صورت می‌پذیرد.


وی ادامه داد: برای اطمینان از توزیع به‌موقع و مناسب سبد کالای رمضان در مناطق محروم، این طرح توسط بسیجیان و با مدیریت سازمان بسیج سازندگی در سراسر استان فارس اجرا می‌شود.


غیاثی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی و رونق بخشیدن به اقتصاد از ماموریت‌های اصلی بسیج سازندگی فارس است، گفت: برگزاری اردوهای جهادی با حضور جوانان مومن و انقلابی، اجرای طرح های عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان فارس و ارائه تسهیلات به کارآفرینان در راستای اشتغال‌زایی برای جوانان و ارتقاء ثبات شغلی کارگران، برنامه‌های مهم سازمان بسیج سازندگی در امسال است.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار