محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در شب‌های قدر با حمایت اداره فرهنگ وارشاداسلامی گلوگاه و با همت موسسه تبیان اسلامی ولمازو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان با حمایت اداره فرهنگ وارشاداسلامی گلوگاه و با همت موسسه فرهنگی قرآن وعترت تبیان اسلامی ولمازو با حضور قاری برجسته شهرستان و استان سرکار خانم نورانی دیروز در حسینیه این روستا برگزار شد.
در این مراسم سراسر معنوی، ماه مبارک رمضان، ماه اطاعت و بندگی، ماه رحمت ومغفرت، پس از اقامه نماز جماعت مغرب وعشا، خانم نورانی قاری برجسته شهرستان و نونهال سرکارخانم مهرسا ابراهیمی به تلاوت قرآن کریم پرداختند.
رئیس اداره فرهنگ وارشاداسلامی در حاشیه این محفل افزود: در این سه شب، مراسم نورانی و پر فیض دعا و نیایش شب‌های قدر، شب شهادت حضرت امیرالمومین علی ابن ابی طالب (ع) برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله مراسم احیاء، دعای جوشن کبیر، دعای افتتاح، دعای استتاء، تفسیر، تدبر و شرح کوتاهی از آیات قرآن کریم، قرآن به سر و ... با شور حال خاصی جهت ترویج وگسترش فرهنگ قرآنی و سیره علوی برگزار شد.
بابایی گفت: یکی از بزرگترین اهداف احیاء و شب زنده داری‌ها رجوع و بازگشت به خداست، هدف برقرار کردن ارتباط دلی و روحی با خداوند متعال است.
انتهای پیام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.