نخستین آزمون فنی تخصصی سینمایی در بابل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مجمدی فیروزجایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل از برگزاری نخستین آزمون فنی تخصصی سینمایی (نظری) در بابل توسط آموزشگاه آزاد سینمایی نگاه برتر و با نظارت این اداره خبر داد.
وی گفت: در این آزمون ٣٠ هنرجو که دوره‌های آموزشی خود را در رشته‌های تصویربرداری، عکاسی، تدوین و سینمایی در این آموزشگاه گذرانده بودند به صورت متمرکز در آزمون شرکت کردند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بابل افزود: پذیرفته شدگان این آزمون در صورت قبولی باید در آزمون عملی شرکت نموده و یک کار عملی در مهارت تخصصی خود تولید و ارائه نمایند و در صورت موفقیت در مراحل عملی، گواهی نامه رسمی از اداره کل فرهنگ ارشاد اسلامی مازندران دریافت خواهند کرد.
مجمدی فیروزجایی افزود: با تعامل خوب اداره صنعت٬ معدن و تجارت بابل و مجمع امور صنفی شهرستان، پذیرفته شدگان ن‌هایی آزمون که مدرک تخصصی خود را دریافت نموده باشند با مراجعه به صنف مربوطه می‌توانند تقاضای مجوز فعالیت نمایند و با موافقت صنف ذیربط و با رعایت مقررات آن حوزه، نسبت به دایر کردن واحد‌های کسبی اقدام کنند و علاقمندان به سینما و تولید فیلم نیز می‌توانند به صورت حرفه‌ای به تولید فیلم‌های کوتاه و مستند و داستانی بپردازند.
انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار