مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:حضور روحانیان در مدارس می تواند نقش بسزایی در تعلیم و تربیت داشته باشد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حجت‌الاسلام علی جلالی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در دیدار با مرادی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: حضور روحانیان در مدارس می تواند نقش بسزایی در تعلیم و تربیت داشته باشد؛ از این رو لازم است تا آموزش و پرورش بر روی معلمان علوم دینی سرمایه گذاری بیشتری انجام دهد و از طلاب علوم دینی و روحانیون به‌عنوان معلمان علوم دینی در مدارس جهت همکاری دعوت کند.
وی افزود: نماز به‌ عنوان پشتوانه عظیم معنوی در کاهش اضطراب ها، استرس ها و ناهنجاری های فردی و اجتماعی در بین دانش آموزان موثر است.
جلالیتصریح کرد: اعزام روحانیون به مدارس به منظور ترویج معارف اسلامی و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان است لذا حضور روحانیون در مدارس روحیه و فضای خاصی در مدارس و دانش آموزان ایجاد می‌کند و حضور آنها در مدارس در تربیت دینی دانش آموزان موثر خواهد بود.
وی با اشاره به نقش تأثیر گذار امامان جماعت مدارس و معلمان پرورشی در آینده دانش آموزان افزود: نه تنها مربیان پرورشی، بلکه تمامی معلمان باید در ارائه مسائل دینی و اعتقادی و برگزاری نمازبا دانش آموزان همراه و همگام شوند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی تاکید کرد: حضور طلاب در مدارس و ارتباط چهره به چهره با دانش آموزان و پاسخگویی به شبهات و سوالات شرعی آنها می تواند در تربیت دینی دانش آموزان نقش مؤثری داشته باشد.
انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار