تیم ملی والیبال بانوان ایران تمرینانش را با حضور اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی و مصطفی شجاعی به عنوان مشاور فنی آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم ملی والیبال بانوان به منظور آمادگی برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا از امروز تمریناتش را در کمپ تیم‌های ملی آغاز کرد.

دختران ایران در حالی تمرینات خود را آغاز کردند که مایدا چیچیچ، سرمربی سابق خود را دیگر کنارشان نداشتند و اکرم قهرمانی به عنوان سرمربی در این تیم حضور داشت.

این در حالی است که مصطفی شجاعی، سرمربی اسبق تیم والیبال باریج اسانس کاشان که سابقه دستیاری ولاسکو را هم در کارنامه دارد، به عنوان مشاور فنی در کنار تیم والیبال بانوان حضور خواهد داشت.

تیم ملی والیبال بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا حاضر می‌کند. نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زنان آسیا ۱۸ تا ۲۶ مرداد ماه به میزبانی شهر «مانیل» کشور فیلیپین و با حضور تیم‌های استرالیا، چین، هنگ گنک، هند، ایران، ژاپن، قزاقستان، کره جنوبی، مالدیو، نیوزلند، فیلیپین، سریلانکا، تایلند، چین تایپه و ویتنام برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار