مربی تیم ملی بدنسازی و پروش اندام بیان گفت: تمام ورزشکاران باید از فیلتر انتخابی تیم ملی بدنسازی و پرورش اندام رد شوند و هیچ تبعیضی بین آن ها وجود ندارد.

وحید اکبرزاده در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط فعلی ورزشکاران پروش اندام کشورمان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است در شهریور مسابقات انتخابی تیم ملی پرورش اندام برای حضور در رقابت های جهانی اسپانیا برگزار شود .البته در این بین مسابقات جام الماس و اورال هم در دستور کار فدراسیون قراردارد.
 
وی افزود: باید بگویم طبق نامه ای که ناصر پور علی فرد رئیس فدراسیون برای ما ارسال کرده، تمام ورزشکاران و مدال آوران آسیایی و جهانی موظف هستند در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کنند. صراحتا اعلام می کنم هیچ تبعیضی بین ورزشکاران قائل نمی شویم چرا که ملاک دعوت به تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی گذر از فیلتر مسابقات طاقت فرسای انتخابی تیم ملی است.
 
اکبرزاده در ادامه بیان کرد: پس از پایان مسابقات انتخابی تیم ملی نفرات مد نظر را گلچین و به مرحله جدید اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات پیش رو فرا می خوانیم.
 
مربی تیم ملی پرورش اندام کشورمان درباره سطح دانش فنی مربیان ایرانی گفت: خوشبختانه پرورش اندام ما نه تنها حرف های زیادی برای گفتن در مسابقات بین المللی دارد بلکه در دنیا هم بی رقیب است.تقریبا همیشه در مسابقات جهانی و آسیایی شاهد بوده ایم که ورزشکاران ایرانی به راحتی هر چه تمام تر عناوین قهرمانی را از آن خودشان می کنند. چنین موضوعی نشان می دهد که دانش فنی مربیان ما بالا است. ازطرفی در چند سال اخیر برگزاری کلاس ها و سمینارهای آموزشی موجب شده تا اطلاعات مربیان ایرانی نسبت به گذشته به روزتر شود.
 
وی درمورد حمایت های وزارت ورزش و جوانان از این رشته مدال آور اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون حمایت های خوبی از سوی مسئولان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و همچنین وزارت ورزش و جوانان از رشته بدنسازی صورت گرفته است و همین عوامل نه تنها باعث دلگرمی ورزشکاران می شود بلکه موجب می شود تا آن ها بدون هیچ دغدغه ای برای به اهتزاز در آوردن پرچم سه رنگ کشورمان در میادین بین المللی تلاش کنند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار