حمایت معنوی از کشتی انتظار زیادی نیست؛

سیف پور:نگاه نامتوازن به رشته های مختلف به ورزش ما ضربه می زند

دارنده 2 مدال طلای جهان گفت:در کشورما غیر از کشتی رشته های دیگری هم هستند که پرچم ایران به اهتزاز در آورده اند که اصلا کسی به آن ها نگاه نمی کند و معتقدم این نگاه نامتوازن به رشته های مختلف به ضرر ورزش ما است.

محمد ابراهیم سیف پور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان این مطلب افزود:‌رشته های دیگری مثل والیبال؛ تکواندو،وزنه برداری و چند رشته دیگر هم در کنار کشتی افتخار آفرینی می کنند که معتقدم موفقیت های آن ها هم باید مثل فوتبال دیده شود.
نفر سوم المپیک 1960 رم با بیان اینکه آیا پس از قهرمانی تیم ایران در جام جهانی کشتی آزاد نمی شد مانند فوتبالیست ها که فقط به جام جهانی صعود کرده اند دیدار خصوصی برای کشتی گیران هم با رئیس جمهور فراهم می شد ادامه داد: کشتی یک ورزش معمولی در ایران نیست و پرافتخارترین رشته کشور محسوب می شود و حمایت معنوی این چنینی انتظار زیادی نیست. معتقدم رییس جمهور محترم می بایست به عنوان نماینده مردم ایران به تمامی ورزش ها نگاه عدالت محوری داشته باشد.
نایب قهرمان جهان تصریح کرد:‌مخاطب حرف های من فوتبالیست های نیستند آن ها هم مثل ما ورزشکارند و از این راه زندگی می کنند بلکه اگر گِله و صحبتی را مطرح می کنیم بخاطر این است که به فکر افتخار آفرینی ورزش ایران در میادین بزرگ جهانی و المپیک هستیم.
سیف پور خاطر نشان کرد: آقای دکتر روحانی ؛کشتی گیران همه سرباز این کشور هستند و بابت افتخار آفرینی در مسابقات مختلف با همه وجود تلاش می کنند و خلق شادی برای مردم را وظیفه خود می دانند اما از شما به عنوان رئیس جمهور منتخب مردم ایران انتظار داریم نگاه متوازن و عادلانه ای در ورزش کشور حکمفرما باشد.
انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار