"ربات اجابت" برای دسترسی سریع و موضوعی به احادیث در هرمزگان راه اندازی شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،علی کوزه گر مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس استان هرمزگان گفت: ربات تلگرام این مزیت را نسبت به گروه ها و کانال ها دارند که در زمان نیاز مخاطب و متناسب با نیاز وی اطلاعات را دسته بندی و در اختیار وی قرار می دهند.

وی افزود : ربات اجابت با بانک حدیثی شامل 8 هزار و 500 حدیث و دسته بندی موضوعی مناسب این امکان را برای جویندگان معارف اهل بیت فراهم نموده که در هر موضوعی نظر خاندان عصمت و طهارت را کسب کنند.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس استان هرمزگان در خصوص روش کار ربات گفت: کاربر با رفتن به آدرس تلگرامی ربات @ejabat_botو زدن گزینه شروع، پس از فعال کردن ربات ، کلمه های مورد نظر خود را تک به تک وارد و یک حدیث در جواب دریافت می کند.

کوزه گر افزود: این مجتمع فرهنگی در اجرای طرح نخبه پروری و شناسایی استعداد ها به دانش آموزان و دانش جویان دارای معدل بالا بین 500 تا یک میلیون ریال کمک هزینه آموزشی اعطا می نماید.

وی گفت: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 07633347604 تماس بگیرند.

مجتمع فرهنگی دیجیتال خلیج فارس در رشته های انیمیشن ، بازی سازی و برنامه نویسی موبایل تمام کسانی را که در دوره های آموزشی مجتمع شرکت نمایند استخدام کرده، و در سایر رشته ها نیز تمرکز آموزش را بر اشتغال گذاشته است.

 

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.