حسین قدوسی:

فسخ یک طرفه قرارداد بازیکنان نفت را در کمیته تعیین وضعیت پیگیری می کنیم/ اظهارات بوعذار توهین آمیز است

سخنگوی باشگاه نفت گفت: تخلف برخی بازیکنان فصل گذشته تیم نفت مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد را در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پیگیری می کنیم.

حسین قدوسی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت تهران بیان کرد: مدیریت باشگاه نفت تهران پس از حل و فصل مسائل کلان و ساختاری باشگاه، تمرکز خود را برای تشکیل تیم، انتخاب سرمربی و آغاز تمرینات به کار گرفت. مسائل مالکیتی باشگاه حتی مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ را هم نگران کرده بود.  
 
وی افزود: در هفته جاری اقدامات مربوط به آغاز فعالیت تیم انجام می شود چراکه در پی نشستی که منصور عرفانیان، سرپرست باشگاه نفت با مسئولان وزارت نفت برگزار کرد، اتفاق های خوبی برای این تیم رخ می دهد. به زودی بسیاری از چالش ها و موانعی که باشگاه نفت را به دردسر انداخته بود،رفع می شود.همچنین برای ساختارسازی اقتصادی و ورزشی باشگاه نفت،کارهای مناسبی انجام شده است.
 
قدوسی درباره تمدید قرارداد بازیکنان نفت گفت: مدیریت باشگاه به زودی با بازیکنانی که قرارداد دارند و نفراتی که بایست قراردادشان تمدید شود، نشستی برگزار می کند. در کنار تمدید قرارداد بازیکنان برای انتخاب سرمربی هم تصمیم گیری می شود.
 
وی درمورد فسخ یک طرفه قرارداد از سوی برخی بازیکنان فصل گذشته نفت بیان کرد: رضا علیاری، رضا اسدی، محمد دانشگر، توحید غلامی و عباس بوعذار بازیکنانی هستند که بدون مجوز از سوی سازمان لیگ قرارداد خود را با باشگاه نفت، به صورت یک طرفه فسخ کرده اند. این امر را پیگیری می کنیم و امیدواریم باشگاه نفت به حق خود برسد. به زودی نشستی را با سرپرست کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال برگزار می کنیم و مدارکمان را به این کمیته ارائه می دهیم.
 
سخنگوی باشگاه نفت تهران ادامه داد: قبل از فینال جام حذفی چند بازیکن تیم نفت شماره حساب مسدود در اختیار باشگاه قرار دادند و به همین دلیل نتوانستیم مطالبات آن ها را تا سقف 50 درصد پرداخت کنیم. در واقع این بازیکنان قصد داشتند از این راه مقدمات جدایی غیر قانونی خود از تیم نفت را فراهم کنند. البته در قرارداد برخی بازیکنان قید شده که حتی در صورت دریافت کمتر از 50 درصد مبلغ قراردادشان، حق فسخ ندارند.
 
قدوسی درمورد اظهارات عباس بوعذار مبنی بر اینکه مسئولان باشگاه نفت با دست بردن در قراردادش زمان این قرارداد را از سه به پنج سال رسانده اند، گفت: این ادعا بسیار سنگین و توهین آمیز است و بوعذار باید چنین موضوعی را ثابت کند. ادعای این بازیکن را پیگیری می کنیم و به هیچ وجه کوتاه نمی آییم. امیدواریم مسئولان باشگاه استقلال خوزستان هم نسبت به اظهارات بوعذار واکنش نشان دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار