پس از بازسازی کوره ها؛

ورود واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر به مدار تولید

مدیر مجتمع پتروشیمی امیر کبیر از بازسازی مجدد کوره ها و ورود به مدار تولید واحد الفین این مجتمع خبر داد.

ورود واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر به مدار تولیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ مصدقی فرد، مدیرمجتمع پتروشیمی امیر کبیر با اعلام خبر در مدار قرار گرفتن واحد الفین این مجتمع بیان کرد: به دنبال آتش سوزی اخیر که در واحد الفین این مجتمع رخ داد ، در کمتر از یک هفته با تجهیز گروه های کاری و فعالیت های شبانه روزی بخش های مختلف از جمله تعمیرات، بهره برداری، خدمات فنی و HSE و دیگر دست اندرکاران مجتمع، برنامه ریزی لازم جهت رفع کلیه اشکالات و بازسازی تجهیزات حادثه دیده صورت پذیرفت و این واحد در مرحله تولید قرار گرفت.

وی اظهار داشت: واحد الفین پتروشیمی امیرکبیر از طرح های برنامه 5 ساله دوم کشور بوده که پس از راه اندازی، خوراک واحدهای پایین دست مجتمع را تامین می نماید، این واحد همچنین خوراک واحد پلی پروپیلن شرکت نوید زرشیمی را تامین می کند.

مصدقی فرد گفت: در حال حاضر شرایط تولید این واحد به حالت عادی در جریان می باشد و جای نگرانی وجود ندارد.

شرکت ملی صنایع پتروشیمی به منظور سرعت بخشی فعالیت های اجرائی طرح های توسعه صنایع پتروشیمی و استفاده از مشارکت و سرمایه گذاری داخلی و خارجی اقدام به تأسیس شرکت پتروشیمی امیرکبیر به عنوان مجری طرهای در دست اجرا کرد.

مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در بندرامام در جنوب منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و در سایت 4 شمال غربی مجتمع پتروشیمی بندرامام و در زمینی به مساحت 55 هکتار واقع است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.