فرمانده انتظامی شهرستان بم از شناسائی و دستگیری سارق سابقه دار طلا و اعتراف وی به 13 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

پایان قصه طلایی سارق بمی!به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانو بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ محمد رضا فداء گفت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل و طلا در سطح شهرستان بم دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت های به وقوع پیوسته مورد پی جوئی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در روند پیگیری این سرقت ها با همکاری چند واحد طلافروشی و بر اساس مستندات موجود به سرنخ هایی دست یافتند.
 
وی خاطر نشان کرد : پلیس آگاهی با تجسس های لازم در این رابطه موفق شد سارق مورد نظر را شناسايی و وی را در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کنند.
 
وی یادآور شد: این سارق که در گذشته نیز به دلیل ارتکاب به جرائم مشابه سابقه دستگیری و محکومیت دارد در روند تکمیل تحقیقات به ارتکاب 13 فقره سرقت منزل و طلا اقرار کرد.
 
فرمانده انتظامی بم با اشاره به تحویل این سارق به مراجع قضائی و برگشت برخی اموال سرقتی به مالباختگان تصریح کرد: پیشگیری از ورود مجرمان به چرخه جرم اصل مهمی است که همواره بخشی از توان انتظامی و قضائی را مصروف خود می سازد و لازم است از سوی تمامی دستگاه ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار