استاد و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، در پنجمین جشنواره فرهیختگان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شد.

کسب عنوان پژوهشگر برتر کشور توسط استاد تمام چهارمحالی
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری؛ مهدی رئیسی استاد تمام و عضو هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر در پنجمین جشنواره فرهیختگان کشور شد.

چاپ ۷۰ مقاله علمی و پژوهشی در مجلات داخلی و خارجی و ISI، ارائه ۲۵ مقاله در همایش‌های ملی و بین المللی، اتمام ۱۴ طرح تحقیقاتی و راهنمایی ۳۵ پایان نامه از جمله عملکرد وی می‌باشد.

بر اساس این گزارش؛ حسن ممتاز دیگر استاد تمام دانشکده دامپزشکی این واحد آموزشی با ارائه مقاله «شیوع عوامل حدت و الگوی مقاومت آنتی بیوتیکی در ایزوله‌های پاستورلا مولتوسیدا جدا شده از گاوهای کشتاری در ایران» عنوان برتر را از آن خود کرد.

عرفان پاکتچیان و شهریار علامی دانشجویان رشته دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد نیز با اختراعی با عنوان «روش القایی استخراج عناصر معدنی» موفق به کسب رتبه برتر این جشنواره شدند.

پنجمین جشنواره فرهیختگان کشور همزمان با سی و پنجمین سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور مسئولان این دانشگاه در تالار شهید مطهری تهران برگزار شد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار