کارگاه آموزشی شاخص های پایدار زیست محیطی به منظور توسعه مشارکت شهروندی و تعامل مدیریت شهری با مدیران محلات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، این کارگاه ویژه مدیران محلات با هدف توسعه مشارکت شهروندی و تعامل مدیریت شهری با شهروندان برگزار شد.
در ادامه مشاور محیط زیست شهرداری منطقه 20 با اشاره به رویکرد محله محوری شهرداری تهران گفت: مدیران محلات به عنوان بازوان محلی مدیریت شهری ضمن تعامل با شهروندان می توانند موارد و مشکلات زیست محیطی محله را رصد کرده و به اطلاع مدیریت شهری برسانند.
مهدی آقایی پور با اعلام آمادگی در خصوص آموزش الگوهای پایدار زیست محیطی و ارائه راهکارهای تحقق آنها در سطح محلات تصریح کرد: دستیابی به محیط زیست مطلوب و بهبود کیفی زندگی از جمله حقوق شهروندی است که با مشارکت شهروندان محقق می شود.

وی با تاکید بر یکپارچه سازی و هماهنگی فعالیت های زیست محیطی در سطح محلات خاطر نشان کرد: کلیه فعالیت هاو طرح های زیست محیطی در سطح محلات بایستی براساس تقویم زیست محیطی منطقه انجام شود تا در نهایت موجب توانمندی های مدیریت شهری و شهروندان شود.
گفتنی است، تقویم محیط زیستی منطقه در مناسبت های مختلف از جمله روز زمین پاک، محیط زیست صنعت وانرژی ، روز جهانی کودک و روز جهانی استاندارد دیگر مناسبت ها با هدف یکپارچه سازی فعالیت های زیست محیطی برنامه های متنوعی هم چون مانور ، مسابقه، همایش ، نمایشگاه را برای گروههای هدف مشخصی نظیر کودکان، نوجوانان، دانش آموزان و عموم شهروندان تعیین شده است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار