رهبر قنبری می‌گوید در جامعه و سینمای امروز کمتر به نوجوانان پرداخته می‌شود.

رهبر قنبری کارگردان سینما و فیلم سینمایی «نسترن‌های وحشی» به علت حضور فیلمش در بخش اصلی جشنواره کودک و نوجوان اشاره کرد و به خبرنگار حوزه سینماگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: هیأت انتخاب امسال متشکل از مهره‌های مختلف و حرفه‌ای حوزه کودک و نوجوان هستند که آثار ساخته شده را تحلیل و بررسی می‌کنند. از سویی «نسترن‌های وحشی» نوجوانان و اقشار مختلف جامعه را در بر می‌گیرد و موضوعی حساس دارد.
 
وی افزود: از دبیر و برگزارکنندگان جشنواره امسال که در هیأت انتخاب و موضوعات فیلم ها تنوع را در نظر گرفتند، تشکر می‌کنم.
 
وی ادامه داد: دغدغه من از ساخت «نسترن‌های وحشی» این بود که نوجوان در جامعه و سینما نادیده گرفته می شود.
 
این کارگردان عنوان کرد: ما نوجوانان را یا بیش از حد تحویل می گیریم و یا تحقیر می کنیم. در بخش اول به موجودی مصرفی و در بخش دوم بزهکار و ... تبدیل خواهد شد. در صورتی که با تامل بیشتر در مورد رفتار و زندگی آنها و دادن مسئولیت، می‌توان از پتانسیل شان به بهترین شکل در زمینه های مختلف بهره برد.
 
قنبری اظهار داشت: در مقام کارگردان «نسترن‌های وحشی» از ساخت آن بسیار خوشحالم؛ چون با وجود اشراف به مشکلات موجود در بخش تجاری سینما، با مسئولیت شخصی آن را تولید کردم.
 
وی اذعان داشت: در «نسترن های وحشی» سعی کردیم روی شخصیت محور و قصه محور بودن آن متمرکز شویم و از سویی درسی برای خانواده ها باشد که درباره نوجوانان با تامل بیشتری تصمیم بگیرند.
 
 
 
انتهای پیام/
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار