معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان از اعزام فاطمه غایبی به همراه تيم ملی سبك کیک بوکسینگ به مسابقات بین‌المللی در آلمان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد رضا حکیمیان،در گفتگو با خبرنگاران گفت : تیم ملی کیک بوکسینگ آقايان وبانوان ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی آلمان متشکل از 24 نفر است که این دانش آموز كاشانی کلاس ششم دبستان شهید روحانی این شهرستان نیز در این تیم عضویت دارد.
 
وی افزود: تیم آقایان و بانوان کیک بوکسینگ WKA ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی آلمان تا پایان ماه جاری در آلمان مسابقه خواهد داد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشان،  تلاش بر آشنایی دانش آموزان در کنار درس وتحصیل با ورزش را تاکیدکرد و گفت: با این اقدام ورزش به عنوان یک بخش مهم از زندگی دانش آموزان و شناخت استعدادهای آنها در رشته های تخصصی می تواند مورد توجه، تامل و شکوفایی بیشتر قرار بگیرد. 
 
حکیمیان، با اشاره به ترویجتوسعه و ترویج مسابقات ورزشی تحت عنوان المپیاد درون مدرسه ای دانش آموزان کاشان در سالهای اخیر گفت : دانش آموزان کاشان با برگزاری این مسابقات و المپیادها جذب ورزش حرفه ای شدندو حتی به تیم های ملی کشور نیز راه یافته اند.
 
 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.