تظاهرات در لندن در پی وقوع آتش‌سوزی گسترده در برج مسکونی گرنفل+ تصاویر

صدها نفر در لندن در اعتراض به نحوه رسیدگی دولت انگلیس به فاجعه آتش‌سوزی برج 24 طبقه گرنفل تظاهرات کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، مردم لندن روز گذشته (جمعه) در اعتراض به نحوه برخورد دولت با بحران ناشی از آتش‌سوزی در برج گرنفل، تظاهرات برگزار کردند. همچنین به دنبال انتشار گزارش‌هایی در خصوص نحوه رسیدگی دولت محافظه‌کار انگلیس به مسئله آتش‌سوزی، بیشتر تظاهرکنندگان از «ترزا می»، نخست وزیر انگلیس، درخواست کردند که استعفا دهد. 

صدها تظاهرکننده در خیابان «وایت هال» در لندن در اعتراض به نحوه رسیدگی دولت به این فاجعه وحشتناک تظاهرات کردند. معترضان شعار می‌دادند: ترزا می باید برود. عدالت باید برای بازماندگان گرنفل برقرار شود. دستان شما خون آلود است.

گفته می‌شود حدود 1400 نفر در این تظاهرات حضور داشتند.

همچنین در غرب لندن، یک گروه از معترضان از منطقه کنزینگتون به سمت ناتینگ هیل در منطقه سلطنتی کنزینگتون و چلسی تظاهرات برگزار کردند. تظاهرکنندگان همچنین در میدان ترافالگار لندن هم اجتماع کردند.

ترزا می که حزبش به تازگی بار دیگر در انتخابات پارلمانی پیروز شده است، پیشتر هم با انتقادات فزاینده‌ای مواجه شد؛ زیرا با بازماندگان حادثه آتش‌سوزی گسترده در برج مسکونی لندن دیدار نکرد.

در آتش‌سوزی روز چهارشنبه در برج ۲۴ طبقه لندن، دست‌کم 30 نفر کشته شدند. گزارش‌ها از مفقود شدن بیش از 50 نفر حکایت دارد. برج گرنفل لندن محل زندگی حدود 600 نفر بود.

تظاهرات در لندن در اعتراض به آتش سوزی گسترده در برج مسکونی

تظاهرات در لندن در اعتراض به آتش سوزی گسترده در برج مسکونی

تظاهرات در لندن در اعتراض به آتش سوزی گسترده در برج مسکونی
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار