عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت:هر کسی مدعی است کشتی را دوست دارد باید در هر شرایطی از این رشته حمایت کند.

رحیم علی آبادی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان این مطلب افزود:خوشبختانه تیم ملی پس از تغییر و تحولاتی که بعد از المپیک 2016 داشت با یک برنامه ریزی مدون روند رو به جلویی را دنبال می کند و اطمینان دارم اگر با همین رویه پیش رود موفقیت در رقابت های جهانی دور از دسترس نخواهد بود.
وی در مورد انتقاد های مطرح شده نسبت سرمربی تیم ملی گفت:متأسفانه برخی از دوستان زمانی که خودشان سر کار هستند هر موفقیتی را به اسم خود ثبت می کنند و مقصر ناکامی ها را دیگران و فدراسیون می دانند و همین که دیگر مسئولیتی ندارند با یک سری صحبت های خودخواهانه سعی در محق جلوه دادن خود دارند، جالب تر اینکه افرادی که از سرمربی تیم ملی ایراد می گیرند به صورت مستقل حرفی برای گفتن ندارند.
دارنده مدال نقره المپیک تاکید کرد: هر کسی مدعی است کشتی را دوست دارد و عاشق این رشته است باید در هر زمانی،چه مسئولیت دارد و چه ندارد با قدرت از ورزش اول کشور حمایت کند نه این که با ایجاد حواشی چوب لای چرخ بگذارد.
علی آبادی در خاتمه درباره رقابت های انتخابی تیم ملی عنوان کرد:همانطورکه قبلاً هم اعلام کردیم حضور تمامی مدعیان در رقابت های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی الزامی است و امیدوارم هر کشتی گیری که شایسته تر بود در نهایت صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی 2017 فرانسه شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار