با بهره برداری از آسفالت راه روستای قلعه بحرین به طول ۵ و نیم کیلومتر با اعتبار هزینه شده بالغ بر ۸ هزار و ۳۰۰ میلیون ریال ۱۲۰ خانوار از نعمت راه مناسب برخوردار شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،رضا آزادی، رییس اداره راه و شهر سازی رودبارجنوب گفت: محور راه روستای موتور خالق پور به طول کلی 3کیلومترکه آسفالت این محورنیز آغاز واعتبار هزینه شده تا تکمیل کامل محور 4500میلیون ریال می باشد با بهره برداری از این راه روستایی تعداد 63خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار خواهند شد.
وی افزود: عملیات زیرسازی و ابنیه فنی محورهای توکل آباد و پیروز آباد از توابع رودبار با اعتبار هزینه شده به اتمام رسیده که به زودی عملیات اجرای آسفالت این روستاها آغاز خواهد شد.
آزادی خاطر نشان کرد: اجرای عملیات ساب بیس راه روستاهای آبسگون و دهنو یار احمدی به طول مجموعا 11 کیلومتر در حال اتمام می باشد که تاکنون در این پروژه 4 هزار میلیون ریال هزینه شده و برای تکمیل و آسفالت آنها اعتباری بالغ بر 15 هزارمیلیون ریال مورد نیاز و با اجرای این محورها 160 خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می شوند.
وی با اشاره به اینکه محور راه روستای محور چاه ابراهیم، میل فرهاد که به طول کلی 30کیلومتر است، تصریح کرد: عملیات زیرسازی و ابنیه فنی 20 کیلومتر از مسیر با اعتبار هزینه شده بالغ بر 3 هزارمیلیون ریال در حال انجام است که برای تکمیل آن اعتباری حدود 31 هزار میلیون ریال مورد نیاز که با اتمام این محور مجموعا تعداد 350 خانوار از نعمت راه روستایی مناسب برخوردار می شوند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار