17هزار و 268 سبد غذایی ویژه ماه مبارک رمضان تاکنون میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، ناصر اسکندری معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ،فرصت مناسبی است تا با ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری با شعار خوب باشیم در رسیدگی به حال محرومان و نیازمندان قدم های موثری برداشته شود گفت ۱۷ هزارو ۲۶۸ سبد غذایی تا کنون میان مدد جویان کمیته امداد استان توزیع شد.

وی افزود : این سبد غذایی شامل برنج، مرغ، گوشت، حبوبات و به ارزش 12میلیاردو 859 میلیون و 468هزار ریال بود که میان افراد تحت حمایت توزیع شد و تا پایان ماه مبارک رمضان این روند ادامه دارد.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با بیان اینکه کمیته امداد استان ،در حدّ توان با استفاده از ظرفیت کمک های مردمی نسبت به تامین معیشت ماه رمضان خانواده های تحت حمایت، اقدام می کند، گفت: تاکنون برای 6هزار و 372 نفر از مددجویان سفره افطاری پهن شد.

ناصر اسکندری افزود با توجه به توزیع غذای گرم در ماه مبارک رمضان میان مددجویان تحت حمایت تا کنون دو هزار و 135 پرس غذای گرم میان مددجویان به ارزش 298میلیون 900هزار ریال توزیع شد.

وی با بیان اینکه اطعام مددجویان با همکاری خیران و نیکوکاران مازندران و مشارکت کمیته امداد انجام می شود، گفت: نیکوکاران استان همواره با این نهاد برای خدمت رسانی مطلوب به نیازمندان و محرومان همکاری می کنند.

اسکندری افزود : با توجه به دیدار با خانواده های تحت حمایت در قالب طرح مفتاح الجنه گفت:تاکنون با 912 خانواده در قالب این طرح به همراه مسئولان وخیران ،با هدف رفع مشکلات مددجویان دیدار شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه با تعامل و همراهی خیران و مسئولان می توان بهتر و موثرتر در رفع مشکلات مددجویان اقدام کرد،گفت: دیدار با مددجویان دیگر شهرستان ها تا پایان ماه مبارک رمضان از برنامه این نهاد

وی با قدر دانی از همکاری و همراهی مردم نوعدوست استان با کمیته افزود: مازندرانی های نیکوکار می توانندباشماره گیری آنی پرداخت #1*7*3*011*8877*از طریق تلفن همراه وکارت های عضو شتاب و وارد کردن مبلغ مورد نظر، کمک خود را به صورت مستقیم به حساب اطعام امداد مازندران برای ارائه خدمات مطلوب به مددجویان در ماه مبارک رمضان واریز کنند.

اسکندری گفت: همچنین مردم خیّر استان می توانند از طریق دستگاه ATM شماره کارت مجازی 3104337994362174وجوهات نقدی خود را به این امر اختصاص دهند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.