خبرهای ورزشی امروز جمعه26 خردادخرداد خرداد در رشته های مختلف را در گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ 

١-چهره ی چهار تيم ديگر از مرحله ی ١/٨نهايي فوتسال جام رمضان يزد امشب مشخص می شود.

امشب با انجام چهار بازی ديگر مرحله ی ١/٨ رقابتهاي فوتسال جام رمضان يزد به اتمام خواهد رسيد كه بر اين اساس استقامت با پايين شهر،علقمه امامشهر با حاج ولی زارع خورميزي،بيمه البرز با شهداي محمد اباد و برق و سازه نعيم اباد با اميدكمالي ديدار می كند.

ضمن اين كه تيم هاي باغ اريا اشكذر ، فجر سلطانيان ،عالی عمارت و مسجد جامع پيش از اين با برد مقابل حريفان خود به مرحله ي ١/٤صعود كرده اند

٢-بانوی شمشيرباز يزدی از راهيبابی به جمع سي و دو شمشيرباز برتر اسيا بازماند.

از ديشب مسابقات شمشيربازی قهرمانی اسيا در هنگ كنگ اغاز شد كه در اسلحه سابر،نجمه سازنجيان بانوي سابريست يزدي با برد مقابل حريف چين تايپه و باخت مقابل نماينده كره جنوبی از راهيابی به مرحله ي ١/١٦اين مسابقات بازماند.

نگين كافی و محمد فتوحی ديگر نمايندگان يزدی حاضر در مسابقات قهرمانی آسيا هستند كه تا ٣٠خرداد ماه به مصاف حريفان خود ميروند.

٣-قاضيان هفته ی پنجم ليگ برتر فوتبال ساحلی كشور مشخص شدند.

اسامی داوران قضاوت كننده در هفته ی پنجم ليگ برتر فوتبال ساحلی ايران از سوی كميته فوتبال ساحلی اعلام شد كه بازي شهريارساری و ايفا سرام اردكان را پرسه و علوي كيا سوت خواهند زد و بازی پارس جنوبی بوشهر و پيام كوير اردكان را شريفات و امان الهی سوت می زنند؛همچنين آرخي و خليلي داوران اصلي خزر رودسر با مقاومت گلساپوش يزد هستند.

گفتنی است هفته ی پنجم ليگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های كشور ساعت٢١:١٥ روز يكشنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار