اميد نوارفكن تمديد قرارداد با استقلال را باعث افتخار خود دانست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان نورافكن پس از تمديد قرارداد با باشگاه استقلال گفت: من بازيكن استقلال هستم و از اين كه قراردادم را با اين باشگاه تمديد كردم، بسيار خوشحالم و به اين مساله افتخار ميكنم. بيشترين شخصی كه در تمديد قراردادم نقش داشت، عليرضا منصوريان بود زيرا فصل گذشته خيلی حمايتم كرد و مجوز حضورم در تيم ملی جوانان را براي شركت در جام جهانی صادر كرد كه هرگز فراموش نميكنم.
 
او افزود: قرارداد خود را به مدت ٢ فصل ديگر با استقلال تمديد كردم و سعی ميكنم بهترين عملكرد را داشته باشم. همه سعی و تلاش من اين است كه در تمرينات و مسابقات عملكرد مطلوب و مورد رضايت كادر فنی را داشته باشم. استقلال با حمايتهای مديريت، تلاش كادر فنی و بازيكنان و حمايتهای هواداران، در هر ٣ جام مدعی خواهد بود. از نظر شخصی هم اميدوارم بتوانم رو به رشد عمل كنم و شرايط بهتری از قبل داشته باشم.
 
نورافكن اظهار داشت: از آقايان افتخاری و توفيقی هم نهايت تشكر را دارم زيرا حمايتم كردند. در يك هفته اخير اقايان افتخاری، منصوريان و توفيقی پيگير كار تمديد قراردادم بودند. من شرايط جدايی هم داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش با افتخار ماندم. اميدوارم زحمات و اعتماد اين آقايان را در طول فصل جبران كنم هواداران را خوشحال كنيم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار