کرمانشاه؛

بانک های استان کرمانشاه در جذب اعتبارات سریعتر عمل کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کرمانشاه از بانک های استان خواست تا برای جذب کامل کمک 100 میلیارد ریالی فنی و اعتباری سال گذشته که به حوزه صنعت اختصاص یافته، اقدام لازم را در سریعترین زمان ممکن انجام دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رضا رحیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری کرمانشاه  در نشست با  مدیران بانک های استان با استاندار گفت: جذب این مقدار اعتبار می تواند رونق خوبی به واحدهای تولیدی و در نتیجه اقتصاد استان بدهد.

 
وی یادآوری کرد: برای جذب کمک های فنی و اعتباری هشت بانک عامل در استان مشخص شده اند که برای جذب این مبلغ باید تلاش کنند .
 
رحیمی ادامه داد: بانک های ملی، توسعه صادرات، توسعه تعاون، سپه، رفاه کارگران، صنعت و معدن، پست بانک و سینا بانک هایی هستند که سهم هر کدام آن ها در جذب کمک های فنی و اعتباری اختصاص یافته برای استان نیز مشخص شده است.
 
معاون استاندار کرمانشاه افزود: بانک صنعت و معدن با 30 میلیارد ریال و بانک ملی نیز با 15 میلیارد ریال بیشترین تعهد برعهده آن ها گذاشته شده است.
 
وی خاطرنشان کرد: بانک های توسعه تعاون، سپه، رفاه کارگران، سینا و پست بانک نیز هر کدام 10 میلیارد ریال و بانک توسعه تعاون نیز پنج میلیارد ریال تعهد جذب کمک های فنی و اعتباری بر عهده آن ها گذاشته شده است.
 
انتهای پیام/ح


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار