معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران خواست برنامه ایی برای کنترل، مقابله و پیشگیری از بروز چالش های بحران زا در استان تدوین شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علی نبیان در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با اشاره به این که برخی چالش های بحران زا که می توانند در آينده، استان را درگیر نمایند، خواست برنامه یی برای کنترل، مقابله و پیشگیری از بروز آن تدوین شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: با بهره گیری از نقش مردم و آگاهسازی جامعه می توان در پیشگیری از بحران و مقابله با آن موفق تر عمل نمود.

نبیان با تاکید بر این که باید مردم را در اداره امور جامعه در کنار خود دید و در مصرف بهینه حامل های انرژی در اوقات پیک مصرف، فرهنگ سازی لازم صورت گیرد، افزود: صدا و سیما نقش مهم و موثری در اطلاع رسانی و آگاهسازی مردم در مدیریت مصرف بهینه انرژی دارد و در ایام پیش رو با تهیه برنامه های لازم، مردم استان را در مصرف درست انرژی آب و برق آگاه نماید.

معاون استاندار بر مصرف بهینه برق از سوی ادارات، نهادها و دستگاه های اجرایی تاکید نمود و گفت: در این راستا لازم است ادارت، صنایع و بیمارستان های استان، سرویس کلیه کولرها، اسپلیت ها و سیستم های سرمایشی، تنظیم درجه حرارت بین 24 الی 26 و آمادگی استفاده از دیزل ژنراتورها را در دستور کار قرار دهند.

در این جلسه مدیران عامل توزیع برق شرق و غرب استان، مدیر کل هواشناسی، مدیرعامل سازمان بنادر ودریانوردی و رییس سازمان جهاد کشاورزی استان به ارایه گزارش پرداختند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.