مدیر آموزش و پرروش خرمشهر گفت: با همکاری فنی و حرفه ای، ۵۲ رشته فنی و هنری برای دانش آموزان در طول فصل تابستان آموزش داده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛عبدالحافظ عنبری افزود: در پی جلسه ای مشترک که منجر به انعقاد تفاهنمامه همکاری شد؛ مقرر شد، آموزش و پرروش و فنی و حرفه ای همکاری دو جانبه ای را برای مهارت آموزی در طول تابستان داشته باشند.
 
وی گفت: فنی و حرفه ای آمادگی آموزش ۵۲ مهارت فنی و هنری را اعلام کرده و آموزش و پرورش نیز با در اختیار قرار دادن ظرفیت های خود همچون مربیان و فضاها و امکانات هنرستان های خود، با فنی و حرفه ای در امر آموزش همکاری خواهد داشت.
 
مدیر آموزش و پرروش خرمشهر، جذب دانش آموزان به این کلاس های را دیگر همکاری آموزش و پرورش در راستای مهارت آموزی در قالب ستاد اوقات فراغت شهرستان اعلام کرد و گفت: لیست این۵۲ حرفه مهارتی به مدیران مدارس متوسطه اول و دوم ابلاغ شده و از مدیران خواسته شده است سازو کار ثبت نام و شرکت هرچه بیشتر دانش آموزان را در این کلاس ها فراهم سازند.
 
وی همچنین از وعده سازمان منطقه آزاد اروند برای اعطاری تسهیلات به دارندگان گواهینامه پایان دوره این دوره های آموزشی خبر داد و اظهار کرد: طبق وعده سازمان منطقه آزاد اروند، این سازمان قرار است به هر فرد دارنده گواهینامه پایان دوره این دروه های مهارت آموزی، تا سقف ۳۵۰ هزار تومان تسهیلات اعطا کند.
 
عنبری در ادامه بر اهمیت مهارت آموزی در کشور تاکید کرد و توضیح داد: در شرایط فعلی که  اقتصاد کشور به سمت خصوصی سازی در پیش است و کشور بیش از هر زمان به تولید و صنعت احتیاج دارد، فراگیری مهارت و حرفه می تواند نقش قابل توجهی در اشتغال جوانان داشته باشد.
 
وی ادامه داد: بدون شک آموزش اکادمیک رشته های فنی در کنار فراگیری عملی این رشته ها که در فضای کارگاهی به شیوه ای مطلوب تر انجام می شود و می تواند راندمان تولید را افزایش و عامل توسعه اقتصادی کشور باشد.
 
انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.