دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل حضور دوندگان صاحب نام و المپیکی به ویژه در رشته های سرعتی بسیار بالا است.

رضا قاسمی در گفت و گو با خبرنگار گروه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد مسابقات قهرمانی آسیا گفت: حریفان آسیایی شرایط خوبی پیدا کرده‌اند و سطح مسابقات مطمئنا بالا خواهد بود. سطح مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل حضور دوندگان صاحب نام و المپیکی به ویژه در رشته های سرعتی بسیار بالا است اما دوندگان ایرانی نیز با تمام وجود تلاش می کنند تا برای کشور خود افتخار کسب کنند و امیدوارم چه من در این رقابت ها حضور داشته باشم، چه نباشم، ورزشکاران کشورمان بتوانند نتایج خوبی را در این آوردگاه بزرگ آسیایی برای ایران کسب کنند.
 
وی در مورد شرایط فعلی اش اظهار داشت: خوشبختانه طی تمریناتی که در تهران و اصفهان زیر نظر مهدی موسوی انجام داده بودم، توانستم در مسابقات بین المللی دو و میدانی ارزروم ترکیه در ماده 100*4 با تلاش ورزشکارانی چون علی خدیور، مهران حسینی و سجاد هاشمی آهنگرانی به مدال با ارزش برنز دست یابیم.
 
دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی کشورمان افزود: همچنین در ماده 100 متر پس از آسیب دیدگی از ناحیه کف پا نتوانستم به مدالی دست یابم ولی با این حال از عملکردم در این مسابقات رضایت کامل دارم.
 
قاسمی در ادامه بیان کرد: هفته آینده جام کازانف در قزاقستان برگزار شود و قرار شده همراه با دوندگان تیم نفت تهران در این رقابت‌ها شرکت کنیم.البته با توجه به اینکه کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های دو و میدانی قهرمانی آسیا زمان باقی مانده بعید به نظر می رسد، بتوانم در هندوستان روی پیست بروم.

دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی درباره آسیب دیدگی خود اظهار داشت: با وجود گذشت چهار روز از بازگشتم از ترکیه همچنان از ناحیه کف پا احساس درد می کنم. با این وجود این آسیب دیدگی امیدم را از دست نمی دهم و تلاشم را به کار می گیرم تا خودم را به مسابقات قهرمانی آسیا برسانم، هرچند که حضورم در هندوستان چیزی شبیه به معجزه است.
 
شایان ذکر است مسابقات قهرمانی آسیا طی روزهای 15 تا 18 تیرماه در شهر اودیشا هند برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار