سرمربی آلمانی تیم فوتبال کره‌جنوبی در پی شکست اخیر تیمش مقابل قطر، از سمت خود برکنار شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در پی شکست 3 بر 2 تیم ملی کره جنوبی مقابل قطر در بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 فدراسیون فوتبال کره جنوبی اولی اشتیلیکه سرمربی آلمانی این تیم را برکنار کرد.

شکست مقابل قطر ،صعود کره جنوبی به جام جهانی را به خطر انداخت به طوری که مقامات فوتبال این کشور از آن به عنوان «بحران بزرگ» یاد کردند و بلافاصله پس از بازگشت تیم از دوحه با حضوراعضای کمیته فنی تشکیل جلسه دادند که ماحصل این جلسه اخراج اشتیلیکه بود.

لی یونگ سو، رئیس کمیته فنی تیم ملی کره جنوبی با حضور در نشست خبری اعلام کرد، فدارسیون فوتبال کره جنوبی تصمیم گرفت بر اساس توافق دوجانبه به همکاری با اشتیلیکه پایان دهد.
وی گفت: از سال 2014 که اشتیلیکه سرمربی تیم ملی کره جنوبی شد، برای توسعه فضای فوتبال کشور و آموزش مربیان سخت تلاش کرد و در جام ملت‌های آسیای سال 2015 نیز نتایج خوبی گرفت. اما ما معتقدیم که او نتوانسته در مرحله انتخابی جام جهانی نتایج مدنظر ما را کسب کند.

تیم ملی کره جنوبی که در به همراه کشورمان در گروه A قرار دارد، در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 ، 13 امتیاز از 4 پیروزی و یک تساوی و سه شکست دارد و در فاصله دو بازی به پایان رقابت‌های انتخابی فقط یک امتیاز بیشتر از ازبکستان رده سومی اندوخته است. 

قرارداد اشتیلیکه با کره جنوبی تا پایان رقابت های جام جهانی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۵:۰۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۶
کره سوم میشه میره پلی اف. ازبک هم نمیره شانس سوریه بهتره
آخرین اخبار